Wat een fijne sportnamiddag. De kinderen hebben hier zo van genoten. Flink stappen hand in hand naar de tram, flink op de tram gezeten en terug. Ze worden groot.
Link ophalen
Facebook
X
Pinterest
E-mail
Andere apps
Reacties
Populaire posts van deze blog
Uitstap Bellenbos Spelend leren ontdekken in de natuur!
Week van de mobiliteit Met Kas en Saar in het verkeer. We willen gezien worden en doen een fluohesje aan!! De nieuwe autobaan. Autospel; Zoek dezelfde kleuren e, Zet het patroon verder.
Reacties